• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 22.10.14, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põldma esitles oma rõivabrändi

Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.
Denim Dreami omanikud Heinar (paremal) ja Maile Põldma (vasakul) ning moebrändi Denim Dream disainer Svetlana Puzorjova.
  • Denim Dreami omanikud Heinar (paremal) ja Maile Põldma (vasakul) ning moebrändi Denim Dream disainer Svetlana Puzorjova. Foto: Denim Dream
"Julgustame kõiki inimesi oma unistuste poole püüdlema, suurelt mõtlema ja plaane ellu viima," rääkisid Põldma Kaubanduse omanikud Heinar ja Maile Põldma, ning lisasid, et teisi julgustades on nad ka ise sel aastal teinud esimesi samme enda suure unistuse suunas, milleks on Denim Dreami isikliku rõivabrändi loomine. "Idee ja pikaajaline eesmärk on meil olnud juba 20 aastat."
Puzorjova sõnul on Denim Dream kollektsiooni esimene osa inspireeritud Prantsusmaast ja sealsetest unetutest öödest, teine osa aga Taimaa loodusest ja põnevatest värvikombinatsioonidest ning kolmas osa Eestimaa puutumata loodusest ja kuumadest suveöödest.
Vaata Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee fotosid esimesest kollektsioonist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele