Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Põldma esitles oma rõivabrändi
Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.
Denim Dreami omanikud Heinar (paremal) ja Maile Põldma (vasakul) ning moebrändi Denim Dream disainer Svetlana Puzorjova. Foto: Denim Dream
"Julgustame kõiki inimesi oma unistuste poole püüdlema, suurelt mõtlema ja plaane ellu viima," rääkisid Põldma Kaubanduse omanikud Heinar ja Maile Põldma, ning lisasid, et teisi julgustades on nad ka ise sel aastal teinud esimesi samme enda suure unistuse suunas, milleks on Denim Dreami isikliku rõivabrändi loomine. "Idee ja pikaajaline eesmärk on meil olnud juba 20 aastat."
Puzorjova sõnul on Denim Dream kollektsiooni esimene osa inspireeritud Prantsusmaast ja sealsetest unetutest öödest, teine osa aga Taimaa loodusest ja põnevatest värvikombinatsioonidest ning kolmas osa Eestimaa puutumata loodusest ja kuumadest suveöödest.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.